dilluns, 3 de setembre de 2007

presentacions i conferencies

"El Setè Camió" , el meu nou llibre a punt de sortir (el 20 d'octubre) comença a rodar amb força. Presentacions a Cardedeu, La Roca, Mataró, Igualada, Badalona, Arenys, Mollet...i una de molt especial. El dia 9 de novembre a les 20 h. a la cambra cuirassada d'en Negrín en el poble de la Vajol (Alt Empordà).
Que millor que explicar aquesta història en el lloc on succeiren els fets...
Els vajolencs diuen que encara queda or per descobrir.
Jo de moment, em conformo en explicar la seva història.
Assumpta

3 comentaris:

Joana ha dit...

Espero pensar.hi i anar al Robafaves a comprar el meu exemplar.
Això sí, queda pendent que un dia em signis els dos que tindré.
Un petó.

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Quan prepari la presentació del Robafaves, us ho faré saber per a trobar-nos.
una abraçada,
Assumpta

iturri ha dit...

Hola Assumpta:

No creo que pueda estar en Granollers el 26 de octubre, pero a ver si me puedo acercar a La Vajol.

Agur.