diumenge, 2 de març de 2008

El Setè Camió, el segon llibre més venut en la Setmana del Llibre en Català


Avui m'han notificat que en l'arrencada de la Setmana del Llibre en Català, El Setè Camió és el segon llibre més venut, per darrera de les memòries de Jordi Pujol, en l'apartat de no ficció.
Els resultats d'aquest llibre em sorpren dia rera dia. Ahir vaig fer la seva presentació a Figueres i l'entusiasme dels lectors es podia palpar en l'ambient.
Es clar que jugavem a casa doncs la història del Setè Camió ha nascut d'aquell territori i això fa ganes de saber-ne més.
En la sala de la Cate de Figueres, plena, malgrat el Barça que jugava a la mateixa hora, els assistents van escoltar atents aquesta història del camió i del seu heroi.
Era la seva història i estic segura que alguns dels assistents sabien més que jo d'aquell camió perdut.
Però malgrat els interrogants que encara queden, El Setè Camió i la seva embranzida farà realitat la cita d'Herodot amb la qual començo el llibre:

Si comences amb certeses
acabaràs amb dubtes
però si et conformes en començar amb dubtes
acabaràs amb certeses
malgrat manquin les peraules.

15 comentaris:

Joana ha dit...

Felicitats!
El llibre s'ho val.
Llàstima que no et vaig poder veure a Mataró.
Petonets

L'Espolsada llibres ha dit...

Felicitats Assumpta per la bona feina.

Enric ha dit...

Heròdot recull allò que ha vist amb els seus propis ulls; altres, el que li han comptat; moltes altres, el resultat de les seves indagacions després de contrastar les tradicions orals.
"El meu deure és informar de tot el que es diu, però no estic obligat a creerlo tot".
l'Antiguitat va distingir a Heròdot amb el títol de "pare de la història" i una anàlisi més profund de la seva Història revela la seva novetat enfront d'escriptors contemporanis.

Moltes gràcies, per tot.

E. Cabrils:

Africa ha dit...

No em sorprén gens,i quan els expliquis la història de la Maternitat serà el més venut.El teu entusiasme és encomanadís.Enhorabona per l' èxit.Ens veiem dijous!

Africa ha dit...

Em descuidava.Demà en Jaume Cabré és a la biblio de La Roca.Isabel de llegim?vaig sentir que presentàveu el llibre del suplement d'en Xavier Solà.Ple segur!Una abraçada

Glòria ha dit...

Felicitats!!!
S'ho val, bona feina!

Isabel de Llegim...? ha dit...

Felicitats Assumpta, per l'èxit de vendes del "setè camió". Nosaltres més tranquiles desprès de la representació de "Punxes a la Sorra" a Igualada.
Ens veiem a Òdena, que ja en tinc ganes de poder xerrar una estoneta, amb calma.

Africa: Si, ahir varem tenir el Xavier Solà a Igualada. Força gent a la presentació i ell, un encant. Varem passar una estona molt i molt agradable.
El dia 1 d'abril tindrem a la Nuria Ribó, un altre personatge molt interesant.

Una abraçada

Isabel

L'Espolsada llibres ha dit...

Llegim...? Ja em direu què tal la Ribó. Em podeu passar el contacte si us plau per correu? Jo també m'ho plantejava...
Àfrica em torna els teus correus tinc els llibres que em vas encarregar.
Assumpta vas rebre les fotos de la teva xerrada a l'Espolsada?
Una abraçada a tothom.

lola ha dit...

Felicitats! t'ho mereixes.
Les dones d'Agora Mollet també estem interessades en el contacte de la Núria Ribó.

Isabel de Llegim...? ha dit...

Lola:
Si em dones el teu mail et facilito el contacte. El nostre és:
llibreria@llegim.com

Isabel

digue'm ariadna ha dit...

... Felicitats, Assumpta! La no-ficció ho té difícil, i encara més en català, pel que el resultat del Setè Camió és molt més important. Pel que fa a la Setmana del Llibre en Català, m'hi he passat, i, la veritat, m'ha decepcionat...

Africa ha dit...

Lola:ón teniu l'Agora?

Mireia ha dit...

Moltes Felicitats!!!

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

gràcies a tots pels comentaris.
petons
Assumpta

Anònim ha dit...

L'exit del Set� Cami� no sorpren.
Es una historia que enganxa i escrita amb molta gracia.
I "La Maternitat d'Elna" es sens
dubte de lo millor que hi llegit mai.
Esperan el proper...