dimecres, 21 de maig del 2008

el dia 8 de juny, tothom que vulgui acompanyar-nos, a l'Hivernacle


Aquests dies molta gent m'ha preguntat si la trobada de les Elnes el dia 8 de juny era exclusivament per elles.
Doncs a tothom els he dit que pot venir qui vulgui, sense límit de noms ni edat, i que només reservarem les Elnes per la fotografia. Però m'han sorgit dos casos curiosos.
Ahir vaig rebre una trucada d'una mare amb una filla amb el nom d'Elisabeth, en honor a la nostra heroina particular, i em preguntava si també podia venir a fer-se la fotografia, perquè el motiu de la crida també l'afectava a ella...
Avui, he rebut un mail d'una dona embarassada que porta a dins seu una petita Elna...i que també desitjava venir.
Us adoneu de la força que agafa aquesta trobada?
Quan he acabat de llegir aquest mail m'he emocionat veient com podem avançar donant-nos les mans.
Som incapaços d'aturar guerres i conflictes armats però no per això hem de desistir en intentar-ho de nou.
Històries com la trobada d'Elnes em fa reflexionar que encara hi som a temps si a aquestes petites Elnes els hi expliquem el perquè de tot plegat.
Potser quan siguin grans recordaran aquesta fita i això les ajudarà a encarar un mon millor.