dijous, 5 de juny de 2008

El 13 de juny, divendres, documental "El Llegat de la Maternitat d'Elna" al canal 33 i posterior xat per a tothom que vulgui dir la seva



Finalment TV3 ha decidit posar en graella d'emissió el documental El LLegat de la Materntiat d'Elna.
Aquesta vegada no ha calgut esperar que per defunció o altres motius tristos, una heroïna sigui notícia, al contrari. Un dia després del seu 95 aniversari, l'Elisabeth Eidenbenz entrarà a les nostres llars a través d'aquest documental.
I es que aquest dies amb la trobada d'Elnes ens hem posat una altra vegada a "la cresta de la ola" mediaticament parlant, i quin millor motiu, fer 95 anys, per passar per la televisió aquest cant a la vida que és la Maternitat d'Elna.
Doncs això, anoteu a les vostres agendes: 13 de juny a les 22,50 h en el 33, El Llegat de la Maternitat d'Elna
Passeu la veu.
A veure si som capaços entre tots de fer una punta d'audiència i demostrar que a casa nostra ens interessa més històries com aquesta i no nories casposes...
I per qui vulgui prendre partit, després del documental, al voltant de la mitjanit, un xat des de TV3 per a tots els espectadors per a fer preguntes, intercanviar emocions, sentiments, reflexions...

11 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Ho he vist aquest migdia, he estat molt contenta :)
És un bon regal d'aniversari.

Glòria ha dit...

Ho veuré,no tinguis cap dubte i. l'endemà... a Elna!!!!
Un petó.

Africa ha dit...

Ho he vist d' esquitllendes,no sabia de què anava però t' he sentit.I tant si ho veuré!

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

L'Espolsada, Africa i Glòria,
ahir al migdia vam presentar en una roda de premsa la trobada d eles Elnes, el reportatge del Canal 33, un projecte teatral i la pel.licula de Mediapro, tot al voltant de la Maternitat d'Elna.
Ha estat emocionant veure tants projectes units, tots sota el paraigues de l'Elisabeth Eidenbenz.
De moment, ara el primer en el temps: la trobada de les Elnes el proper dia 8.
Haurem de fer una pregaria a la Moreneta perquè el diumenge no plogui...

L'Espolsada llibres ha dit...

Per molts anys Assumpta, per molts anys de bona feina i llibres.
Una abraçada,

RODE i MIRIN ha dit...

Assumpta, vaig ser a la maternitat el dia 24 de maig. Crec que tu també hi eres, però només perquè vaig sentir que algú et parlava. Em va semblar tant emocionant coincidir amb tu precisament el dia que jo vaig triar per anar-hi, però em va fer cosa dir-te res. Jo estic embarassada de 7 mesos i porto una nena que es dirà ELNA. La veritat és que quan he llegit la carta que et va escriure aquella noia que també està embarassada d'una Elna, em vaig sentir totalment identificada. Vaig plorar molt llegint el teu llibre (suposo que també hi feien les hormones, però la veritat és que em va emocionar) i ara l'estic passant a tothom que conec per tal de que sàpiguen aquesta història. No podré ser diumenge amb vosaltres però creu-me que hi pensaré i que desitjo que la iniciativa tingui molt èxit. FELICITATS per la teva tasca de part meva i de la meva ELNA.

MIRIN

RODE i MIRIN ha dit...

Per cert, com puc enviar-te una fotografia de la meva ELNA que encara està a la panxa?? És possible? Ho he llegit més avall en el blog i m'agradaria que encara que fos en esperit pogués participar.

Nosaltres som d'ORDIS, un petit poblet al costat de Figueres.

Siusplau, si és possible enviar-te una fotografia digues-me com.

Gràcies,

MIRIN ( de nou )

nek ha dit...

! estoy emocionada con la historia!
Encargé el libro en el corte ingles y ya lo tienen, estoy deseando ir el lunes a buscarlo, y no me pienso perder el reportaje del 33.
Me parece estupenda la idea de encontrarse todas las ELNA, creo que hacer un homenaje de este tipo tiene más valor que cualquier cosa material.
No os preocupéis ! no lloverá !
Espero que paséis un buén día todos juntos .

Anònim ha dit...

Assumpta, et felicito de tot cor per l'acollida de la teva obra. Vas tenir un gran encert a l'hora de triar aquest tema d'investigació i de fer-lo, és clar, amb destressa i sensibilitat.

Una abraçada.
ASSUMPCIÓ CANTALOZELLA

mrosalve ha dit...

L'altre dia vaig estar a esplugues, a la xerrada que vas fer sobre la maternitat d'elna.
jo ja havia llegit el llibre però em va agradar molt sentir-t'ho explicar a tu. va ser molt emotiu. gràcies per compartir la teva sensibilitat.

Anònim ha dit...

Avui dia 14 de Juny e anat amb tù i altres persones a visitar la " Maternitat d'Elna". Crec que recordaré sempre l'ilussió en que parles d'ella. així com dels sentiments que ha suposat per tu aquesta historia.
Salutacions i una abraçada.