dimarts, 8 de juny de 2010

3º TROBADA D'ELNES



El proper dissabte, 12 de juny, Elisabeth Eidenbenz, l'alma mater de la Maternitat d'Elna, compleix 97 anys.
Ja fa dos anys que al voltant d'aquesta data significativa es fa, de manera espontània, una trobada de nenes que porten el nom d'Elna.
Moltes són petites i el seu nom sorgeix arran de saber-ne aquesta petita història protagonitzada per l'Elisabeth Eidenbenz.
Altres Elnes, més grans, inicialment alienes a la història de la Maternitat, han acabat sumant-se a les trobades perquè també volen formar part d'aquest petit exèrcit de la pau i de la solidaritat, que tan bé representa la figura d'Elisabeth Eidenbenz.
Aquest any però, estem arribant a la data i encara no hem preparat res. El temps ha estat escàs amb un trimestre atapeït de feina, i el mes calent a l'aigüera...
Però tot es posar-s'hi. Així doncs que serveixi aquest post per posar fil a l'agulla.
S'ACCEPTEN PROPOSTES PER LA 3ª TROBADA D'ELNES.
A través de Internet, per el departament d'Estadístiques de la Generalitat, he vist que hi ha moltes Elnes registrades a comarques de Girona.
Per tant, jo enceto EL FÓRUM DE TROBADES D'ELNES amb una proposta.

- PROPOSTA 1º: 4 de JULIOL, DIUMENGE a les 12h a LES ESCALES DE LA CATEDRAL DE GIRONA

Espero les vostres respostes i altres suggerències i/o propostes aquí mateix en el blog a través dels comentaris, o a l'adreça amontella.c@gmail.com o al mòbil 606048107.

10 comentaris:

Eva Cerdeño Bascuñana ha dit...

Hola Assumpta!
Em sembla molt bé la teva proposta!
La meva filla es diu Elna i té 16 mesos. Si no hi ha res de nou, ens veiem el proper dia 4 de juliol a les escales de la Catedral de la nostra ciutat.
Serà la nostra primera trobada.
Petons.

Eva

EmDicElna ha dit...

Assumpta, ens sembla una proposta excel·lent! Nosaltres hi assistirem amb la nostra petita Elna que el dia de la trobada ja haurà fet els 3 mesos!

Anònim ha dit...

Hola Assumpta,
Encantats amb la teva proposta de fer la trobada el juliol a Girona.
Vindrem amb l'Elna (de Banyoles, recordes?) i el seu germà bessó, en Marçal, que ja han complert 1 any.
Per cert, sé que a Banyoles hi ha una altra Elna més petita, i també una més a prop de Banyoles, a Borgonyà (que pertany a Cornellà de Terri).

Ens veiem aviat, doncs. Una abraçada

Marta Garcia ha dit...

Bones Assumpta,

L'Elna d'Arenys de Munt i familia felicitem a Elisabeth Eidenbenz pels seus 97 anys, i ens unim a la teva proposta, sinó hi ha res de nou ens veurem el dia 4 de juliol a Girona.

Petons!!!

Ricard ha dit...

Nosaltres ens hi apuntem... Vindrem amb l'Elna de Canet de Mar, que el dia 4 de juliol tindrà gairebé 10 mesos.
Per cert, la seva mare és de Banyoles, no sabíem que ni havia dues...
Fins aviat.

Elna ha dit...

Jo m'apunto, sóc l'Elna de Canet de Mar, tinc 14 anys i vindré amb els meus pares, que em van posar el nom en homenatge al lloc d'acollida de molts republicans al passar la frontera, entre ells l'avi de la meva mare.

Serà la primera vegada que assistim, i em fa molta il·lusió.

MOLTS PETONS I FINS DIUMENGE!!

Elna ha dit...

Hola sóc l'Elna de Canet de Mar, i tinc 14 anys. Els meus pares em van posar aquest nom ja que Elna va ser un lloc d'acollida per molts republicans, un d'ells l'avi de la meva mare.

Serà la primera vegada que assistim a una trobada d'Elnes, i em fa molta il·lusió trobar-m'he amb nenes que comparteixen el mateix nom, ja que no és massa comú i aixó fa que no en conegui moltes, per no dir que fins ara no en coneixia cap.

MOLTS PETONS I ENS VEIEM DIUMENGE!!

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom,

L'Elna Camp Vilaregut d'un mes i cinc dies també vindrà a la trobada d'Elnes.

Fins diumenge, Meritxell i Abel.

Anònim ha dit...

Ens fa molta il.lusió venir amb la nostra petita Elna de dos mesos i dos setmanes.
Som de Banyoles i no sabíem que hi havia tantes nenes amb un nom tan bonic.
Enhorabona per la iniciativa de la trobada.
Petonicus dolços.
Sílvia

coliete13 ha dit...

Hola Assumpta!
Sóc l'Elna de Castellterçol, finalment sembla que ens coneixerem. Demà dia 4 faig 18 mesos i vindré amb els meus pares i la meva germana Lola.
Un petonet i fins demà. Elna