dilluns, 30 de setembre del 2019

Itineraris amb l'Autora

Amb el lema "Itineraris amb l'autora" vaig començar  les rutes literàries i històriques basades en els meus llibres. En especial èxit amb LA MATERNITAT D'ELNA , EL SILENCI DELS TELERS, i 115 DIES A L'EBRE.
He conegut a moltes persones arran de les sortides amb les quals he compartit sentiments i emocions de les seves pròpies vivències.
...el meu pare va estar a Argelers, i venint a la seva ruta he pogut trepitjar la mateixa sorra... o ...el meu avi era de la lleva del biberó i volia veure de prop la Serra de Cavalls i Pàndols...ell en parlava molt...

Tot plegat ha generat un munt de sortides, que ha despertat l'interès de moltes persones que de manera particular volen fer-les també.

Però les sortides estan pensades per fer-les amb una logística de  grup, ja que anem amb autocar i jo explico el context històric durant el trajecte.

Habitualment qui demana aquestes sortides ja són col.lectius que aporten d'entrada un nombre significatiu de persones, com associacions culturals, ateneus, etc. I aleshores la logística d'anar amb autocar ja és perfecte.
Per això, 2-3 persones que desitgin fer la sortida històrica resulta inviable.

Una altra alternativa seria poder fer un grup propi amb amics, família, companys de feina, grups de whats app...per arribar a un mínim de 30-35 persones, i aleshores s'aplica la logística de grup. Portant el bus en el lloc d'origen del col.lectiu en qüestió.

Amb tot, qui vulgui més informació, preguntes, dubtes etc. de les sortides, podeu enviar-me un correu a: amontella.c@gmail.com