dissabte, 12 de gener de 2008

El Setè Camió arriba a TV3


El proper dia 16, a les 22 h. pel canal 33 s'estrena el primer de tres capítols del Setè Camió, reportatge que arrenca de la meva investigació i que busca encaixar les darreres peces del trencaclosques.
El seu director, en Felip Solé, va saber de la meva recerca sobre aquest camió i de la imminent sortida del llibre. De seguida va quedar atrapat per la història i la seva intriga, proposant-me una col.laboració per posar imatges a la recerca del Setè Camió.
El resultat són tres capítols interessantissims i molt ben lligats malgrat les dificultats per obtenir imatges en moments plens de secrets i silencis dels testimonis.
Bona feina, us ho recomano. Recordeu, dimecres dia 16 a les 22 h. en el 33.
I si en voleu un tastet, en el diari Avui d'avui, en les pàgines centrals hi ha un bon reportatge.

15 comentaris:

Glòria ha dit...

Una molt bona notícia. Felicitats!
Estic esperant el teu e-mail, per un assumpte important, també.
Un petó i bon diumenge.

Africa ha dit...

Dimecres clavada com un clau davant la tele, i tant!! Passaré la veu! Un petó

Mireia ha dit...

apa noia, no et pots pas queixar! El dimecres el miro!

JRoca ha dit...

Té bona pinta el reportatge i el tema i veient els últims reportatges que fan des de TV3 segur que surt fantàstic. No m'ho perdré per res del món.
Enhorabona
Salut

Isabel de Llegim...? ha dit...

Ja ho estabem esperant. El dimecres plantades davant la "tele", farem còrrer la veu, a veure si fem "punta d'audiència".
Enhorabona i una abraçada

Joana ha dit...

És clar que sí!
Espero impacient i ara, que ja acabo el llibre, n'estic del tot encantada.
Un petó

Mar ha dit...

Felicitats Assumpta! Ja et volia preguntar quan emetrien el reportatge del que ens vas parlar a la presentació d'Igualada... A més a més sembla fet expressament! l'endemà presentes el llibre a la nostra biblioteca!!! no hi haurà millor publicitat que aquesta!!! Casualitats de la vida...
Una abraçada i fins dijous!!!

Jaume ha dit...

Ja estic esperant en candeletes aquets reportatge,la mina de la vajol, les illes,les postals de l'anticuari,etc..

Felicitats. Serà espectacular, ja estic intrigant.

Descubreixes alguna cosa que no hagis dit en llibre

assumpta Montellà i Carlos ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anna ha dit...

moltes felicitats, ja estaré al cas a veure si me'n recordo!

I per cert, el meu xicot ja s'ha llegit el llibre i li ha entusiasmat. A veure quan m'hi animo jo!

L'Espolsada llibres ha dit...

Assumpta ho he vist a les notícies, demà no m'ho perdo. Si no et sap greu ho reenvio als clients de la llibreria.
Una abraçada,

assumpta ha dit...

Anna,
gràcies pel comentari. El llibre agrada molt a un públic més masculi...és curiós pero rebo molts mails d'homes que em parlen del camió, del model, que si porta doble eix, que si les rodes, l'estrategia militar, etc...unes coses que quan vaig fer el llibre no les vaig tenir gens en compte.

L'Espolsada, i tant que en pot fer-te ressò¡¡
avui quan hem fet la roda de premsa per presentar el documental ja he avisat als periodistes que en el 33 hi haurà una punta d'audiència inesperada, i serà tots els meus amics veient el Setè Camió .

L'Espolsada llibres ha dit...

Fa dies que no et llegeixo al meu bloc, ja sé que vas...
Com va anar a la bressola?

administrador ha dit...

Fantàstic!
avui enganxats a la Tele!

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Espolsada, si que entro en el teu blog però no he fet comentaris doncs he estat malalta amb un refredat important. Justament per això he tingut que retardar la meva anada a la Bressola. Ara em toca el 8 de febrer.
Aquests dies ja estic agafant el ritme i ja ho notaràs...
Per cert, quan t'arribi el llibre d ela Cantalozella m'avises,
També dir-te que va fer-me molta il.lusió estar a la teva llista de més venuts.
una abraçada ben forta.

Administrador, gràcies pel teu interès. A veure si entre tots provoquem una punta d'audiència en el 33 i demostrem que en aquest país ens interessa més la Història que la tele basura.

I ara, a pocs minuts que comenci el reportatge, aprofito per trucar a alguns vajolencs que segur no estan al corrent de l'actualitat doncs viuen al marge de les notícies, blogs, etc.
Demà, ho comentem i valorem entre tots,

A tots, moltes moltes gràcies,
una abraçada