dimecres, 7 de maig de 2008

crida a totes les Elnas de Catalunya


El proper 12 de juny, l'Elisabeth Eidenbenz, fundadora de la Maternitat d'Elna, compleix 95 anys.
Pensant pensant que li podíem regalar, vaig recordar que de tota la moguda que s'ha fet a casa nostra, llibre, conferències, pel.lícula, obres de teatre, etc, etc...el que li ha fet més il.lusió ha estat saber que hi ha 75 nenes nascudes a partir del 2005 que es diuen Elna perquè d'una manera o altra s'han involucrat amb la història de la Maternitat.
Ella mateixa diu que, malgrat haver passat 70 anys, els nens continuen essent el motor d'aquesta història.
Doncs amb aquesta reflexió al cap, vaig pensar que el millor regal per l'Elisabeth seria reunir a totes les Elnas que pogués trobar i fer una fotografia de totes elles.
La fotografia seria un regal meravellos per l'Elisabeth el dia del seu aniversari.
Doncs això, passeu la veu blogaires, i ajudeu-me:

El proper 8 de juny, diumenge, a les 12 del migdia, trobada de totes les Elnas a l'Hivernacle del Parc de la Ciutadella de Barcelona.

25 comentaris:

Isabel de Llegim...? ha dit...

Hola Assumpta

Ets genial! Quina gran idea!.

Jo no conec cap Elna, però tinc càmara nova i si tu vols, m'ofereixo a fer fotos.

Una abraçada

Isabel

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Isabel,
ja pots venir amb la càmera el dia 8 de juny¡¡¡ crec que Ara Llibres porta un fotògraf però no estaria de més tenir vàries perspectives. A més, vosaltres també formeu part de la familia de la Maternitat d'Elna.
Us espero.
petons

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Isabel, a veure si pots convèncer a la Concepció perquè porti la tenora.
Les seves notes al Coll de LLi el passat 3 de febrer, quan hi penso encara em fa posar la pell de gallina.
una abraçada,

Isabel de Llegim...? ha dit...

Hi serem...!

Petons

Glòria ha dit...

Jo conec un fisio de l'escola que a la seva filla nascuda el 2007 li va posar Elna, no serà per casualitat... Avui li diré, a la feina.
Un petonàs.

Felip ha dit...

Quan m'ho ha dit la meva dona aquest migdia m'he emocionat.... La nostra filla és la Elna que fa referència la Glòria. Hi tant que hi serem.. De veritat que ens fa molta i molta ilusió. Fins aviat

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Felip,
quina alegria retrobar la primera Elna de la crida¡¡¡
estarem en contacte,
una abraçada,

Mireia ha dit...

quina iniciativa més xula, Assumpta. Aqquest cap de setmana penjo post de crida, per si de cas

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Mireia, moltes gràcies. Tots hem de fer d'altaveu doncs en el registre civil m'han confirmat que hi ha 75 Elnas però no podem donar-me més informació doncs les dads són confidencials.
A veure si entre tots ens fem escoltar.
Si teniu amics, parents....en mitjans de comunicació, que ambé col.laborin. Jo estic disposda a explciar aqeusta petita campanya a on em cridin.
Ànims¡¡¡
petons

pepi ha dit...

Hola Assumpta?
L'Elna que coneixem és la filla d'una companya de feina. Éstan molt contents de poder participar en la trobada.
És molt bona idea.

lola ha dit...

Hola Assumpta, tinc un conegut que la seva filla petita es diu Elna, li he trucat per comentar-li la teva iniciativa i he descobert que li van possar Elna a la nena perque coneixen una altra familia amb una filla Elna. Be, li he passat l'adreça del teu blog i a veure si es posen en contacte.

Ets imparable!.
Fins aviat

digue'm ariadna ha dit...

... No conec cap Elna, però en el laberint parlaré d'aquesta trobada...

L'Espolsada llibres ha dit...

Divendres podrem fer una crida a la llibreria però jo ja m'he avançat i ho he fet a la base de dades de clients.

Africa ha dit...

I una clienta de l'Espolsada ja ha fet córrer la veu!Una amiga del meu fill també es diu Elna.Ho trobo un regal preciós,com tota la història.Un petó.

Txaro Barinaga-Rementería ha dit...

El 8 de Junio no podré estar en el Invernadero del Parque de la Ciudadela, un precioso y fotogénico lugar para una foto que me gustaría hacer, participando así en el regalo para Elisabeth... Pero os recordaré. Que tengais un gran encuentro!!!

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Doncs entre tots farem pssible la fotografia¡¡¡
anem passant la veu si us plau..
una abraçada molt forta

Mireia ha dit...

assumpta, he convençut a un altra blogger perquè faci difusió: si pots enllaça-la
http://aravadedebo.blogspot.com/

i com va la cerca? Quantes en tens ja?

Mireia ha dit...

Assumpta; amb la Joana ( Ara va de debó) em pensat enviar un misatge a tots els nostres coneguts perquè el reenviin i ampliin la cerca de les Elnes. Digue'ns alguna cosa si et sembla bé ho fem. Ja el tenim apunt!

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Mireia, endavant¡¡¡

Toni Escuder ha dit...

Hola,
som el Toni i la Montse, de Sant Cugat del Vallès. Tenim tres nois i una petita de 19 mesos que es diu ELNA. Ens ha fet molta gràcia la convocatòria. Vàrem triar el nom perquè el vàrem sentir un dia de casualitat i ens va agradar la sonoritat. A arrel d'això abans que nasqués ja vam acompanyar tota la família a visitar Elna i hem anat coneixent tota la història que hi ha al darrere... 75 nenes! És genial! Procurarem no faltar a la cita del dia 8.

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Toni i Montse,
us esperem amb la petita Elna amb molta il.lusió el dia 8 de juny a les 12 del migdia a l'Hivernacles del Parc de la Ciutadella.
una abraçada ben forta.

Mar ha dit...

Felicitats de nou Assumpta!
La teva idea és molt original, tendra i engrescadora. Des de Capellades també en faré publicitat per a veure si en localitzo alguna i pot venir a la trobada. Per altra banda, a mi també em faria molta il·lusió venir, és un fet molt maco i no me'l vull pas perdre!

Petons!

Paola ha dit...

Hola a tots,

La meva filla és diu Elna i es nascuda de l'11 de maig de 1994, deu ser de les Elna més grans. Per motius familiars no vam poder assitir a la trobada del Parc de la Ciutadella, però ens agradaria molt poder trobar-nos amb totes les altres Elna al poble d'Elna, perdoneu les redundàncies. Ens podrieu avisar de les dates, de fet nosaltres vivim a prop, som de Riudellots de la Selva ( Girona ).
Gràcies i enhorabona per aquesta iniciativa

Anònim ha dit...

hola!! em dic silvia i el llibre de la maternitat ma encantat!! i elna seria un nom que m'agaradria posar si mai tinc una filla, pero una cosa?? quin dia es el sant d'elna?? no se tinc molta curiositat per aquest nom!!! moltes gràcies!! espero resposta!!

Selma ha dit...

Assumpta, avui precisament he penjat una Entrada citant el teu Blog, l'Obra de Teatre i aquesta Gran, gran Dona que és per sempre més l'Elisabeth.. Gràcies per ser i estar Assumpta!
Una forta Abraçada..