dilluns, 19 de maig de 2008

la recerca de les Elnes a Catalunya Ràdio.


Avui en la secció de blogs del programa del Matí de Catalunya Ràdio de l'Antoni Bassas, un dels seus col.laboradors, en Victor Correal ha fet esment a aquest blog i a la crida d'Elnes.
Si ho voleu escoltar: blog Victor Correal/ El Matí de Catalunya Ràdio
Aquest enllaç ha estat possible gràcies a l'Albert Cuesta, amic i blogaire que va convèncer a en Victor Correal que la història valia la pena.
Entre tots, al final aconsseguirem reunir totes les Elnes¡¡¡

6 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Som-hi!

Glòria ha dit...

Ahir també faries còrrer la veu, no???
La ràdio és un bon mitjà de comunicació, entre tots ho aconseguirem.

Núria MG ha dit...

M'alegro molt de tot el que passi en relació a Elna. És una història d'aquelles que t'arriben al cor.
Vaig ser a la facultat Blanquerna escoltant-te i el divendres passat a l'Espolsada i em va agradar molt tot el que vas explicar.
Endavant!

Núria

Joana ha dit...

Espero que tinguis molta sort, és una molt bona ideia.
Petonet

Elna Selga ha dit...

Em dic Elna i tinc 10 anys el meu correu es uselga@gemail.com.

El dia 8 de Juny anire al parc de la ciutadella,em fa molta ilusio coeixer Elnes perque no en conec cap.

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Núria, moltes gràcies i fins la propera a Blanquerna¡¡

Elna: m'ha fet molta il.lusió que m'escriguis en el blog.
Ens coneixerem el dia 8¡¡¡
una abraçada,
Assumpta