diumenge, 14 de març del 2010

sempre Folgueroles



El divendres passat vaig estar a Folgueroles. M'havia convidat l'Eva, una professora d'un IES de Manresa per donar una conferència sobre la Maternitat d'Elna.
Reconec que quan vaig arribar, negra nit, amb un fred que glaçava i una neu congelada encara als vorals dels carrers, vaig pensar que ningú hauria sortit al carrer per venir a escoltar-me.
Però la meva sorpresa va ser molt gran quan vaig comprovar que la sala d'actes estava plena de gom a gom, amb l'alcalde al capdavant, tots esperant-me.
La rebuda va ser de les més càlides i afectuoses que recordo. Vaig emocionar-me quan una representant del seu club de lectura va fer esment d'aquest blog, entenent que en aquesta vida estem per a sumar...i a Folgueroles vam sumar tots plegats per un món millor.
Des d'aquest trosset de món virtual, deixeu-me que us doni les meves gràcies més sinceres!!
i fins sempre.