dilluns, 14 de febrer de 2011

vacances forçades


Benvolguts amics,
us escric amb una sola ma perquè ahir, mentre començava la presentació del meu llibre, ELISABETH EIDENBENZ, MÉS ENLLÀ DE LA MATERNITAT D'ELNA a Cardedeu, vaig caure de les escales i he patit una fractura d'espatlla.
Tot i que intentaré mantenir la meva agenda sense massa canvis, avui és un dia de descans, i he volgut il.lustrar aquest post amb una fotografia d'un paisatge que m'aporti serenor. Estic de vacances forçades peró amb bon ànim.
Amb tot, la presentació de Cardedeu va ser molt emotiva i nombrosa de públic, a qui agreixo la seva assistència.
La meva espatlla, amb calent, em va permetre poder acabar i gaudir del caliu de tots els presents, que em va motivar fins al final.
A tots, moltes, moltes gràcies

14 comentaris:

Ainara ha dit...

Espero que et recuperis molt i molt aviat!! El dissabte la sortida va ser una passada. Serà per sempre inoblidable. Moltes gràcies per tot plegat.

Ànims i fins aviat!!!

b.a. ha dit...

Ep, Montellà!
Fes bondat i millora depressa que no pot ser anant-se trencant pel món!

JOSEP ha dit...

Espero que et recuperis ben aviat.

Ànims.

L'Espolsada llibres ha dit...

Cuida't i fes bondat...

Glòria ha dit...

Oh!!! Recupera't aviat!!!

Fina Ribot ha dit...

Vaja Assumpta, descansa el que puguis i recupera't aviat. Has de fer moltes presentacions i t'esperem amb il·lusió. Quan vinguis et mimarem i t'acomboiarem per què estiguis molt còmode. Fins aviat. Una abraçada.
Fina de Manresa

Marta Garcia ha dit...

Assumpta, espero que et recuperis aviat! Petons i una abraçada!

digue'm ariadna ha dit...

... Cuida't molt i, sobretot, fes el descans que et diguin els metges...

casasis ha dit...

HOla Assumpta
Fes bondat, descansa i recuperat aviat que t'esperem!.
Quan vinguis a Igualada, et cuidarem i mimarem, no pateixis.
Una forta abraçada.

Anònim ha dit...

Hola Assumpta,
perdona que no sabia rès, que et milloris una abraçada
Rosa Dones de Breda

Anna Prat ha dit...

Assumpta, espero que et recuperis ben aviat!
Fa poquets dies que he acabat de llegir el llibre, t'haig de dir que és FANTÀSTIC! En més d'una ocasió m'ha fet emocionar, fins al punt que m'han arribat a caure les llàgrimes, un fet que costa molt en mi.
Moltes gràcies per oferir-nos aquests llibres tant i tant plens d'emocions, d'històries reals, viscudes per persones solidàries, especialment l'Elisabeth, una persona exemplar!

Pili ha dit...

Hola Assumpta, et vaig conèixer a La Pobla de Segur en l'exposició i presentació del teu llibre "La maternitat d'Elna" fa un parell d'anys. M'acabo de fer seguidora del teu blog, admiro la tasca que realitzes i et desitjo una ràpida recuperació. Molts ànims!
Pili Oliveres (traductora)

Pili ha dit...

Hola Assumpta, et vaig conèixer a La Pobla de Segur en l'exposició i presentació del teu llibre "La maternitat d'Elna" fa un parell d'anys. M'acabo de fer seguidora del teu blog, admiro la tasca que realitzes i et desitjo una ràpida recuperació. Molts ànims!
Pili Oliveres (traductora)

Angels ha dit...

Hola Assumpta,


Des de la biblioteca de Salardú et desitgem una bona i ràpida recuperació ... i cuida't molt!!

i t'esperem amb moltes ganes!
una abraçada
M.Àngels