dissabte, 19 de març de 2011

crida per les Elnes


Dissabte vinent, dia 26 de març,a les 18h. hi ha la presentació del nou llibre ELISABETH EIDENBENZ; MÉS ENLLÀ DE LA MATERNITAT D'ELNA, a la Biblioteca de la Sagrada Família de Barcelona.
Amb tot, no serà una presentació qualsevol sinó que voldríem anar una mica més enllà i transformar aquest acte en un homenatge popular per l'Elisabeth Eidenbenz.
Per això convidem a tothom que es vulgui sumar a l'homenatge i de manera especial a totes les Elnes i les seves famílies a assistir-hi.
També hi serà el batlle d'Elna, el senyor Nicolàs Garcia, que ens explicarà com serà la propera trobada d'Elnes a Elna, i altres iniciatives que s'estan endegant al voltant d'aquesta història.
Per qualsevol dubte o comentari, podeu contactar a: amontella.c@gmail.com
Fins dissabte!!

2 comentaris:

Teacher ha dit...

Oh, quin greu! Em sembla que serà la primera vegada que faltarem a una trobada d'Elnes, però tenim una sortida amb la colla d'amics prevista des de fa molt temps. Espero que estiguis ja recuperada del tot i que la presentació sigui tot un èxit (el llibre me'l vaig llegir en un vespre i em va agradar moltíssim). Seguirem les notícies de la trobada a Elna, esperem poder ser-hi aquest cop també.
Teresa, mare de l'Elna Xiao

Anònim ha dit...

ho sento, jo tampoc puc venir, estic amb examens finals... ja parlaré amb alguna Elna per que m'expliqui com ha anat.

Elna Bagés