divendres, 30 de novembre del 2012

Presentació El Silenci dels Telers a l'Ametlla de Merola

(Canal de la colònia l'Ametlla de Merola)

Avui, divendres, em toca una presentació del llibre El Silenci dels Telers molt i molt especial.  És a la colònia de l'Ametlla de Merola, una colònia amb personalitat pròpia i amb una vida associativa intensa.
Ahir els vaig anar a veure, i ja preparaven el teatre per avui.
...hem de ser més que a la presentació de Viladomiu Nou... em deia un d'ells, deixant palesa aquesta bona rivalitat entre colònies.

Personalment he de reconèixer que em sento molt de l'Ametlla de Merola i la seva gent. Potser aquell passeig arran de riu, amb el canal, i els carrers de casetes blanques, tot tant diferent d'altres colònies fa que sigui un espai singular. I la seva gent, també!

Em fa molta il.lusió retrobar a les dones del llibre, i tot l'enrenou que sempre mouen quan hi vaig!
...nosaltres volem llegir, i també volem fer sonar la sirena...com abans...el teu llibre ha estat un tornar al passat, però bé, eh....

Per tant, ja veieu que serà una presentació moguda, especial, autèntica...d'una gent que ha fet del seu espai  de feina un lloc per viure intensament qualsevol acte que tingui relació en la colònia.

Si us voleu apropar, serà a les 19h. al Teatre, al seu Teatre.

Demà ja us explicaré!!!