dimecres, 18 de setembre del 2013

Voleu sopar amb mi?


Divendres, dia 20, a partir de les 21h. organitzem un sopar entre amics en un lloc molt especial, a Can Cuch (Cànoves) per a molts la porta secreta per entrar en el Montseny més desconegut, el més feréstec, el més màgic...

Per a mi la masia de Can Cuch, avui convertida en un restaurant-hotel, és casa meva. És el meu txoco, com dirien els bascos, que vol dir lloc especial...on m'he refugiat quan m'ha calgut solitud, i també on he trobat la serenor necessària quan la rauxa  necessita una mica d'aturador.

He dormit en el seu immens castanyer, l'arbre més gros de Catalunya, sota un cel ple d'estrelles. He trobat cistells de rossinyols sota les fulles del seu bosc quan comença la tardor, i a la primera enfarinada de l'hivern, m'he aixecat ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora...com diria el nostre amic, i he pujat fins a les obagues de Can Cuch per tocar neu.

Us explico tot això perquè entengueu que sopar a Can Cuch, no és un sopar qualsevol. És arribar allà dalt i mirar la plana del Vallès, i veure com la lluna (plena el divendres) il·lumina la muntanya d'una manera excepcional.
És estar en un lloc únic, en un moment irrepetible...

Després de sopar, encetarem una xerrada en forma de col.loqui, per explicar-vos relats d'exili que pengen de la gran història La Maternitat d'Elna....escoltarem música...i ens emocionarem.

I fins aquí puc explicar...
els que vulgueu compartir aquest sopar, podeu trucar al telèfon 931 03 39 80 
us espero!