diumenge, 2 de desembre de 2007

"El Setè Camió" a Mataró


Per fí ja tenim data per presentar el llibre "El Setè Camió" a Mataró.
Serà el 12 de desembre a les 19 h. al Robafaves.
Voldria que fos una mica especial, poc convencional, i havia pensat que em presentessin dos blogaires que sovintejen pel meu blog: la Joana i la Glòria
No ens coneixem, o potser si, no ho sé...segur que ens hem vist en algun moment o altre, malgrat fa anys que no segueixo les forces vives de Mataró, però les he conegut a través dels seus escrits i sempre han demostrat sensibilitat envers la recuperació de la nostra memòria col.lectiva.
Doncs això, Joana i Glòria. Teniu lliure el dia 12 a les 19 h.?
I la resta de blogaires, quedeu tots convidats a Mataró, la meva ciutat, la millor del mon.

8 comentaris:

Glòria ha dit...

Assumpta, m'has semocionat!!!!
No sé si ho sabrà la Joana, ara li escric un e-mail per si de cas.
Estic segura que li agradarà com a mí i, que farem el que sigui per complaure't.
Gràcies!
Ah! Ja estic llegint el setè camió, me l'has de signar!!!!

Joana ha dit...

Quina vergonya!!
Tan decidida que soc i això de parlar en públic... ufff.
M'emociono massa!.
Però no diré que no, ens fem un mail.
Un petó

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Joana i Glòria, gràcies per acceptar¡
ens enviem un mail
i no patiu pel públic doncs per experiència en presentacions, un dimecres a les 19 h. encara que sigui al Robafaves, no tindrem grans masses ni molt menys, en tot cas, amics de tota la vida, i per tant, incondicionals amb ganes .
una abraçada,

Africa ha dit...

Joana i Glòria, no patiu!les presentacions de l' Assumpta van soles.Crec que tothom hi va amb molt bona predisposició i tot surt rodat.Que la disfruteu!!!

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Africa, encara que canviem el Vallès pel Maresme, també seràs benvinguda si vens a la presentació, i pot ser l'ocasió per ensenyar-te els meus racons mataronins.
Una abraçada,

Africa ha dit...

Assumpta,m' agradaria molt.Et paso un correu i quedem

pepi ha dit...

Hola Assumpta!
Espero poder parlar amb tu el dia 12 ja que estic convidada a anar a la presentació gràcies a la Glòria. Encara que a vegades miro de llegir el teu blog no participo gaire, potser perquè em fa una mica de vergonya. Espero que tinguis temps per dedicar-me el teu llibre. fins aviat.

assumpta Montellà i Carlos ha dit...

Pepi,
aquesta presentació serà ben especial doncs coneixaré un grapat de blogaires, i això sempre fa il.lusió.
una abraçada,