dimarts, 6 d’octubre de 2009

L'aventura dels passadors clandestins del Pirineu a punt de sortir


A partir del dia 15 d'octubre ja podreu trobar a les llibreries el meu nou llibre Contrabandistes de la Llibertat.
Però m'agradaria molt poder compartir amb vosaltres la seva presentació. De moment ja hi ha en marxa dues de ben especials:

1.- el dia 10 de novembre a la Biblioteca de Catalunya, de Barcelona, un marc excepcional per poder batejar el llibre, presentant l'acte el meu amic i mestre, Dr. Josep Maria Solé i Sabaté.

2.- els dies 13 i 14 de novembre a l'Antic Convent de Puigcerdà, un espai especial on s'amagaven en plena IIGM, molts dels fugitius que surten en el llibre.
La particularitat d'aquesta presentació in situ, serà que tindrem passadors de la Cerdanya a la taula, i a l'endemà, dissabte dia 14, a les 10h del matí, farem una ruta guiada per la zona per trepitjar territori de passadors i conèixer els escenaris reals per on s'amagaven, per on passaven...tota una experiència.

Per altres presentacions de Contrabandistes de la Llibertat, tenim concretat ja el següent calendari:

- 28/10 llibreria Carrer Major . Sta.Coloma de Gramanet
- 29/10 llibreria L'espolsada . Les Franqueses del Vallès
- 31/10 llibreria Mallart. Figueres
- 06/11 Biblioteca Municipal de La Roca del Vallès.
- 12/11 Llibreria 22 Girona
- 19/11 llibreria Robafaves. Mataró
- 12/12 Bada Llibres. Cardedeu

6 comentaris:

Enkartist ha dit...

El meu avi va ser un passador de refugiats però com agent de la República. Va morir en acte de servei i la història, encara que tràgica, va ser bonica.

Gràcies per enrecordar-te d'aquestes persones que van ajudar tant als refugiats.

La Glòria Figuerola em va parlar de tu.

Una abraçada,

Encarna

Glòria ha dit...

Ja veus Assumpta, l'altre dia parlant amb l'Encarna Boada del llibre i de tu, em va explicar la història del seu avi; estic segura que t'agradria sentir-la de la seva veu... Ja li vaig dir.
Ens veiem aviat!

garbi24 ha dit...

La llibreria 22 es la que em cau més a prop.............ho intentarem.

Anònim ha dit...

Hola Assumpta, així s'ha pospossat el dia de la presentaciò del llibre. Peró igualment ens veurem a la biblioteca de Catalunya.
Una abraçada
Maria Cardona ( Mataró )

griselda ha dit...

Hola Assumpta, soc la Griselda, periodista. He llegit el llibre de la Maternitat i m'ha agradat molt. A l'estiu vaig estar a Argelés. Una mica de Tramuntana ja ens incomodava. Doncs, a l'hivern, als camps...pobre gent!
Ahir el vaig veure al reportatge del "Temps d'Aventura". Ja tinc a les mans el llibre dels passadors, i moltes ganes de llegir-lo!!!!
Felicitats per tota aquesta feinada.

Steffania ha dit...

Hola Assumpta, felicitats pel blog i sobretot pel teu llibre "Contrabandistes de la llibertat". Trobo que és fantàstic que recuperis la memòria d'aquests herois ja oblidats. Escolta, voldria anar a "l'excursió" que faràs a Puigcerdà el dia 10. Tinc un problema, i m'agradaria consultar-te sobre aquesta presentació. Si pots envia'm un correu a rubensession@hotmail.com, t'ho agrairia molt. Gràcies.